ΚΟΥΦΑΛΙΑ-ΜΕΒΓΑΛ : Η Μαίρη Χατζάκου απάντησε για τις τιμές των γαλακτοκομικών προϊόντων

Η ισχυρή γυναίκα της γαλακτοβιομηχανίας ΜΕΒΓΑΛ απάντησε χωρίς περιστροφές για τις τιμές των γαλακτοκομικών προϊόντων
Πορευόμαστε μαζί με τον καταναλωτή, λέει η Κα Μαίρη Χατζάκου στο ΒΝ σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί της για τα καυτά θέματα που ταλανίζουν την αγορά και απασχολούν έντονα τους καταναλωτές όπως είναι οι τιμές.
Η ισχυρή γυναίκα της γαλακτοβιομηχανίας ΜΕΒΓΑΛ απάντησε χωρίς περιστροφές για τις τιμές των γαλακτοκομικών προϊόντων, σημειώνοντας ότι το 2022 ήταν δύσκολο για όλους μας αλλά το 2023 εμφανίζεται πιο ήρεμο ενώ οι αναταράξεις της περσινής χρονιάς φαίνεται ότι έχουν μείνει πίσω, επισημαίνοντας ότι το πρώτο κόστος που θα μειωθεί θα περάσει στην κατανάλωση.
Η πρόεδρος της ΜΕΒΓΑΛ είπε ότι η δική μας βιομηχανία πορεύεται μαζί με τους καταναλωτές έχει μια σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτιστεί τις τελευταίες δεκαετίες.
Η κα Χατζάκου είπε ότι δεν υπάρχει αισχροκέρδεια στην αγορά αφού οι εταιρείες δεν θέτουν σε κίνδυνο την αξιοπιστία που έχουν δημιουργήσει με τους καταναλωτές.
Οι λιανικές τιμές εξαρτώνται από τα κόστη τα οποία πέρυσι ανέβηκαν ως επακόλουθο μιας ανισορροπίας που προκλήθηκε από το κόστος της ενέργειας.
Υπογράμμισε ότι η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ πλήρωσε επιπλέον 3 εκατ. ευρώ σε λογαριασμούς ρεύματος με το φυσικό αέριο να οδηγεί τα κόστη στα ύψη τη χρονιά με πέρυσι.
Η αποκλιμάκωση των τιμών του φυσικού αερίου είναι μία καλή ένδειξη για τη βιομηχανία και για τον καταναλωτή. Η Κα Χατζακου επανέλαβε ότι τι η αισχροκέρδεια δεν είναι υφίσταται. Να σημειώσουμε ότι τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης εντοπίζουν αντίστοιχα φαινόμενα μόλις στο 6%
Αναφερόμενη στις συσκευασίες που αλλάζουν και εμφανίζουν μικρότερες ποσότητες είπε ότι το 35% των πωλήσεων της ΜΕΒΓΑΛ είναι εξαγωγές. Η καταναλωτική συμπεριφορά τους είναι διαφορετική σε σχέση με την εγχώρια με συνέπεια ένα γιαούρτι που πάει στο εξωτερικό ανέρχεται στα 150 γραμμάρια ενώ στην Ελλάδα διαμορφώνεται στα 180. Η μικρή διαφορά της ποσότητας δε γίνεται με την λογική της τιμής αλλά με τις ανάγκες των καταναλωτών. Να σημειωθεί ότι η κα Χατζάκου τόνισε με έμφαση ότι οι όγκοι πωλήσεων είχαν άνοδο για τη ΜΕΒΓΑΛ τη χρονιά που πέρασε όπως κι ο τζίρος λόγω ενίσχυσης των τιμών.

Νίκος Θεοδωρόπουλος

.bankingnews.gr