Δήμος Δέλτα : Έκτακτα μέτρα από τον δήμο για τον Κορονοιο

Ο Δήμος Δέλτα ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες τόσο του Υπουργείου Υγείας όσο και των αρμόδιων αρχών, για την ανάσχεση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, προχωρά στη λήψη πρόσθετων μέτρων, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό της προσέλευσης των πολιτών στις δημοτικές υπηρεσίες.
Ο δήμαρχος Δέλτα Γιάννης Ιωαννίδης αποφάσισε ότι από σήμερα Δεύτερα 16 Μαρτίου και μέχρι τις 24 Μαρτίου οπότε και θα επανεξεταστούν τα μέτρα, όλες οι υπηρεσίες του δήμου θα λειτουργούν για την εξυπηρέτηση του κοινού κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολή e mail ενώ στις διοικητικές υπηρεσίες για τις περιπτώσεις που απατείται η παρουσία του δημότη, αυτή θα γίνεται κατά τις ώρες 10.00- 13.00 μετά από τηλεφωνικό ραντεβού
Στις οικονομικές υπηρεσίες θα εξυπηρετούνται οι πολίτες κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ή mail ενώ θα υπάρχει υπάλληλος για την παραλαβή αιτήσεων. Η καταβολή των χρημάτων καλό είναι να γίνεται στους τραπεζικούς λογαριασμούς του δήμου, ή με κάρτα και όχι με μετρητά.
Οι κοινωνικές δομές, η Κοινωνική υπηρεσία , οι οικονομικές υπηρεσίες , οι τεχνικές υπηρεσίες οι διοικητικές υπηρεσίες θα λειτουργούν κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολή e mail για την διεκπεραίωση των αιτημάτων των πολιτών.
Δείτε πως θα λειτουργήσουν όλες οι υπηρεσίες

 

Ο Δήμος Δέλτα στην προσπάθεια του να προστατεύσει στο μέγιστο βαθμό την δημόσια υγεία των πολιτών  και ακολουθώντας τις αποφάσεις του υπουργείου Υγείας , του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας και του υπουργείου Εσωτερικών  προχωρά σε μια σειρά   μέτρων προς αυτή την κατεύθυνση, για το χρονικό διάστημα εως τις 24/3/2020, οπότε και θα επανεξεταστούν τα μέτρα.

1.  Λειτουργία της Κοινωνικής Υπηρεσίας και Κοινωνικών Δομών 

Η υπηρεσία θα λειτουργεί κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης για την διεκπεραίωση των αιτημάτων των  πολιτών με κλείσιμο ραντεβού λαμβάνοντας υπόψη όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις,  στα εξής τηλέφωνα:

Γραφείο Παιδείας κα Αναστασιάδου Ευδοξία 2310 783 555 emai: e.anastasiadou@dimosdelta.gr

Γραφείο Κοινωνικής Προστασίας, κα Τσακαλάκη Λαμπρινή 2313 305 918 email: l.tsakalaki@dimosdelta.gr

Γραφείο Αθλητισμού, κο Μελέκο Θεόδωρο 2313 305 919 email: t.melekos@dimosdelta.gr

Kοινωνικό Παντοπωλείο κα Πάτσου Ιωάννα 2313 305 921/922 email:  i.patsou@dimosdelta.gr

Κοινωνικό Φαρμακείο κα Τσιτουρίδου Ρένα 2310 797 411 email: p.tsitouridou@dimosdelta.gr

ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΔΕΛΤΑ

Αναπηρικά επιδόματα – ΜΟΝΟ ΝΕΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ προνοιακών επιδομάτων –kkdelta@kek-nefeli.gr, 2313305910, Kαλογήρου Εμμανουέλα

Αιτήσεις ΚΕΑ – ΜΟΝΟ ΝΕΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ – spourgiti@kek-nefeli.grstriva@kek-nefeli.gr 2313305923, Σπουργίτη Μαριάνθη, Στρίβα Ελευθερία

Αιτήσεις επιδόματος ενοικίου – – spourgiti@kek-nefeli.grstriva@kek-nefeli.gr 2313305923, Στρίβα Ελευθερία, Σπουργίτη Μαριάνθη

Παράρτημα Ρομά:

Αναπηρικά επιδόματα – ΜΟΝΟ ΝΕΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ προνοιακών επιδομάτων – stavrakaki@kek-nefeli.grkarasaridou@kek-nefeli.gr 2391330036, 2391330038, Σταυρακάκη Βαρβάρα, Καρασαρίδου Μαρία

Αιτήσεις ΚΕΑ – ΜΟΝΟ ΝΕΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ – kkroma@kek-nefeli.grchrisafi@kek-nefeli.gr, 2391330023, 2391330035, Χρυσίδης Παναγιώτης, Χρυσάφη Αρετή

Αιτήσεις επιδόματος ενοικίου –kkroma@kek-nefeli.gr, 2391330023, Χρυσίδης Παναγιώτης

τονίζουμε ιδιαίτερα:

  • για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης  υπάρχει αναστολή του εξαμήνου μέχρι 31-03-2020
  • για το Επίδομα Στέγασης υπάρχει αναστολή του εξαμήνου μέχρι 31-03-2020
  • για το Επίδομα Γέννησης από τα Κέντρα Κοινότητας και Παραρτήματα Ρομά υπάρχει αναστολή καταχωρήσεων ως 30-04-2020
  • για τα Προνοιακά Επιδόματα γίνονται δεκτές μόνο ΝΕΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ. Δόθηκε τρίμηνη αναστολή σε αυτά που λήγουν τώρα, διότι δεν λειτουργούν οι επιτροπές των ΚΕΠΑ.

2. Λειτουργία Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών   

Η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται μόνο τις ημέρες ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ 08:00 – 12:00 και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας για καθορισμό ραντεβού, στα τηλέφωνα της Υπηρεσίας 2310 570744 και 2310570746 ή στο fax 2310570747 . Στα πλαίσια αυτά, η  Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας του Δήμου Δέλτα, ανακοινώνει τον περιορισμό της εισόδου κοινού στις Υπηρεσίες του.

email επικοινωνίας:

 g.glossis@dimosdelta.gr

a.nikopoulou@dimosdelta.gr

e.perperi@dimosdelta.gr

3. Λειτουργία Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών  

1. Τμήμα Αστικής Κατάστασης και Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού

Α.  Το Γραφείο προσωπικού θα δέχεται  αιτήματα – ερωτήματα , μέσω τηλεφώνου και ηλεκτρονικού μηνυματος  και θα ενημερώνει για το χρόνο παραλαβής από το Δημαρχείο ή αποστολής με courier του ζητηθέντος. Τηλεφωνα: 2313300547, 2313300503. , e-mail:   a.mitroudi@dimosdelta.gr, t.hazarakis@dimosdelta.gr .  Η προσέλευση   θα γίνεται μόνο για επείγοντα αιτήματα και μόνο εάν η παρουσία κρίνεται επιβεβλημένη, έπειτα από ραντεβού και κατα τις ώρες από 9.00 έως 13.00’.

Β, Το Γραφείο Αστικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου για την έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων και ληξιαρχικών πράξεων θα δέχεται τηλεφωνική αίτηση στο τηλ. 2313/300512-517  του Δημαρχείου ή αποστολή σχετικών email (k.dalkidis@dimosdelta.gr, p.zavaropoulou@dimosdelta.gr)  και ο πολίτης θα ενημερώνεται για το πότε θα εκδίδεται το ζητούμενο και με ποιο τρόπο αυτός θα το παραλαμβάνει .

Γ. Στις περιπτώσεις που απαιτείται η παρουσία του πολίτη τότε η προσέλευση θα γίνεται μετά από  ραντεβού και κατα τις ώρες από 10.00 π.μ.  με 13.00 π.μ.

Δ. Για την εξυπηρέτηση των πολτών στις Δημοτικές κοινότητες ,   λόγω χορήγησης αδειών ειδικού σκοπού (γονείς ανηλίκων) δεν υφίσταται προσωπικό και οι πολίτες θα απευθύνονται στην έδρα του Δήμου, σύμφωνα με τις συνθήκες λειτουργίας των υπηρεσιών της έδρας  ή εάν πρόκειται για απλές υπογραφές  θεωρήσεων στα κατά τόπους ΚΕΠ ή στους Προέδρους αυτών.

4. Λειτουργία Διεύθυνσης Οικονομικών  Υπηρεσιών 

Η Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών θα εξυπηρετεί   τους συναλλασσομένους, αφού προηγηθεί επικοινωνία με τηλέφωνο ή email.

Αν χρειαστεί η φυσική παρουσία συναλλασσομένου, θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης του αρμοδίου υπαλλήλου με τον προϊστάμενο του και την σύμφωνη γνώμη του συναλλασσόμενου.

Στην είσοδο του κτιρίου θα υπάρχει ένας υπάλληλος που δίνει πληροφορίες και παραλαμβάνει αιτήσεις.

Στις συναλλαγές με τους εισπράκτορες δεν γίνονται  δεκτά μετρητά. Οι εισπράξεις γίνονται με επιταγές και κάρτες. Συνιστάται  οι συναλλασσόμενοι να κάνουν κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του Δήμου.

Τα στοιχεία των επικείμενων συναντήσεων (ημερομηνία, ώρα, συμμετέχοντες) να καταχωρούνται από την γραμματεία της υπηρεσίας, σε ημερήσια βάση σε ειδικό προς τούτο πίνακα ηλεκτρονικής εφαρμογής (excel).

Επίσης   τα τηλέφωνα επικοινωνίας θα αναρτηθούν στην είσοδο του κτιρίου και   στην ιστοσελίδα του Δήμου.

Το email επικοινωνίας είναι : f.papageorgiou@dimosdelta.gr

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι: ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΟΔΩΝ : 2313300506, 2313300536

ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ: 2313300542, 2313300513

5. Λειτουργία Αυτ. Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης & ΤΠΕ  

Το Αυτ. Τμήμα Προγραμματισμού , Οργάνωσης & ΤΠΕ , θα   λειτουργήσει με προσωπικό ασφαλείας.

O ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΛΤΑ

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ