ΠαραΠολιτικά : Οριστικά στα ΚΤΕΛ η γραμμές του Δήμου Χαλκηδόνος

Την τελευταία ημέρα του χρόνου, λίγο πριν την εκπνοή του 2019, υπεγράφη τελικά η υπουργική απόφαση που ανοίγει το δρόμο για την εκχώρηση περαιτέρω συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Στη συνέχεια η σύμβαση μαζί με την αιτιολογική έκθεση που τεκμηριώνει την αναγκαιότητα εκχώρησης δρομολογίων από τον ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ θα σταλούν προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι λεωφορεία των 4 ΚΤΕΛ στις 25 λεωφορειακές γραμμές, εφόσον το Ελεγκτικό Συνέδριο εγκρίνει τη σύμβαση, θα μπουν προς τις αρχές Φλεβάρη.

Και τα 4 ΚΤΕΛ έχουν προμηθευτεί τον μεγαλύτερο αριθμό από τα συνολικά 120 λεωφορεία που προορίζονται για αυτές τις 25 γραμμές (101 θα μπουν στις γραμμές και άλλα 19 θα είναι εφεδρικά). Αυτές τις ημέρες γίνονται οι αναγκαίες εργασίες σε αυτά τα λεωφορεία, δηλαδή, εργασίες βαψίματος, τοποθέτησης εκδοτικών και ακυρωτικών μηχανημάτων, τοποθέτηση ρούτερ για δωρεά wifi κλπ.

Τα λεωφορεία είναι ημιαστικού τύπου, κάποια από αυτά έχουν τρεις πόρτες, τα οποία είναι χωρητικότητας 85 επιβατών (25 καθήμενοι και 60 όρθιοι), άλλα με δύο πόρτες, χωρητικότητας 95 επιβατών (35 καθήμενοι και 60 όρθιοι) και είναι όλα ηλικίας έως 10 ετών.

Η σύμβαση προβλέπει την εκτέλεση των δρομολογίων 51, 53, 54, 55, 56, 80, 81, 82, 83, 84, 9, 40, 42, 43, 36, 60, 61, 66, 67, 69, 76, 77, 79, 87, 88.

Η “Κασσάνδρα “